How was your Sunday? Every sunday evening I feel like "oh my God, tomorrow is Monday!". So to don't think about it I write a little resume of the week made of funny or serious news (especially funny).
- 1) Halle Berry disegna una sua collezione di scarpe.
- 1) Halle Berry designer for a shoes collection.
Domanda: Ne avevamo davvero bisogno? E se pensate che interessa solo agli americani, vi sbagliate, la collezione arriverà anche in tutta Europa. Si, anche in Italia.
Il lato comico? Halle Berry ha sei dita in un piede, che casualmente adesso ha ingessato. La sua dichiarazione è stata "caduta accidentale rincorrendo mia figlia che rincorreva una pecora." E vabbeh. Malpensanti: "Prima dell'uscita della sua collezione, il sesto dito sparirà". Voi a chi credete? Lo so, non ci dormite la notte.
Question: We really need it? And if you think it's just an american problem, you're wrong babies. The collection will be selled in all Europe. Yes, in Italy too.
Funny side of the new? Halle Berry has 6 toes in a foot. And casually it is banded. Her declaration: "I followed down running to take my daughter that was running to take a sheep". Ohhh yees. Bad thinker:"Before her new shoes collection goes out, she will make her 6 toe disappear." What u think about? I know you can't sleep thinkin about that.- 2) COS apre in Italia.
- 2) COS open in Italy
So che molte di voi ne saranno davvero felici, infatti il marchio svedese del gruppo H&M apre i battenti a Milano con l'inizio della Primavera. Se come me, siete lontane km e km da Milano, potete continuare ad accontentarvi dello shopping online, sperando che si accorgano anche della vostra città, prima o poi.
I know that somebody of you will be happy, in fact the swedish brand of H&M group will open at Milan in springtime. If you're far from Milan, like me, you can continue using website and hope that somedody discover your city too.
- 3) La nuova campagna pubblicitaria di FURLA.
- 3) New FURLA campaign.
A me piace moltissimo. In questi anni il brand ha fatto, a mio parere, un grossissimo salto di qualità. Per questa primavera/estate il mood della campagna pubblicitaria è l'intreccio la borsa e la donna, è stata realizzata da SISSI, art director e artista italiana, ed è una chiara dichiarazione d'amore per l'arte. A voi piace?
I love it. In this year I think tht brand grow up really fast. For S/S 2012 the mood it "FURLA and I" and talk about the strong relationship between bag and woman. The art director is the artist SISSI and she's italian. What do you think about it?
kd 14
RispondiEliminayeezy 350 v2
jordan outlet
yeezy
fear of god essentials hoodie
off white clothing
jordan shoes
supreme clothing
bape clothing
kyrie irving shoes